Zvizzer Trapez Soft Yellow 95 mm

Penový leštiaci kotúč na lakované diely karosérie vozidiel - mäkký.

Čítať viac

Vypredané

Predchádzajúca najnižšia cena: 6,10 .

6,10  s DPH
5,08  bez DPH
Popis produktu
Podrobnosti o produkte

Zvizzer Trapez Soft Yellow je mäkký penový leštiaci kotúč na lakované diely karosérie vozidiel vhodný na odstraňovanie miernych defektov laku, drobných škrabancov, hologramov a finálne leštenie laku do vysokého lesku. Kotúč bol vyvinutý predovšetkým na leštenie systémom Zvizzer Polishing System, avšak je možné ho použiť aj v rámci leštenia s pastami ostatných výrobcov. Vyhotovenie kotúča je tvorené vysoko kvalitným penovým materiálom Zvizzer s otvorenou štruktúrou pórov, pričom jeho výroba podlieha neustálej kvalitatívnej kontrole tak, aby spĺňal aj tie najvyššie nároky profesionálnych používateľov. Centrálny otvor redukuje prehrievanie a tepelné deformácie kotúča počas leštenia. Kónický skosený tvar kotúča významne znižuje torzné namáhanie materiálu pri použití orbitálnych alebo excentrických leštičiek. 

Vlastnosti produktu:

  • Mäkký, vhodný na finálne leštenie laku do vysokého lesku
  • Vysoká odolnosť a dlhá životnosť
  • Vhodný pre orbitálne leštičky
  • Odporúčaný na použitie s mierne abrazívnymi leštiacimi pastami, napr. Zvizzer FC2000

Naše odporúčania:

  • Pred leštením vždy dôkladne umyte a vyčistite povrch laku, dôrazne odporúčame realizovať chemickú aj mechanickú dekontamináciu povrchu laku pred leštením, čím čistejší je lak, tým je nižšie riziko náhodných a neželaných poškodení laku počas leštenia. Verte, že aj zabudnuté mikro zrnko prachu dokáže napáchať veľké škody
  • Na leštenie vždy používajte len čistý leštiaci kotúč, inak hrozí riziko náhodného a neželaného poškodenia lešteného povrchu laku. Ak kotúč náhodne spadne na zem, patrí do vedra so saponátom.
  • Pred leštením navlhčite povrch leštiaceho kotúča destilovanou alebo demineralizovanou, resp. osmotickou vodou (v núdzi postačí aj obyčajná z vodovodu), postačujú 2 -3 stlačenia bežného rozprašovača, dosiahnete tým nižšiu spotrebu patsy a zníženie opotrebovania leštiacich kotúčov, špeciálne kondicionéry na lešitiace kotúče sú na základe našich skúseností len plytvaním prostriedkov, ak už je to potrebné, tak postačí roztok produktu Optimum No Rinse
  • Počas leštenia nevyvíjate nadmerný prítlak na leštený povrch, leštenie ponechajte na leštičku, pastu a kotúč, vy ste vždy ten vedúci (alebo lepšie povedané len vedúci)
  • Leštenie realizujte plynulými prechodmi bez zastavení leštičky, prechodom je myslený pohyb sprava doľava a zhora nadol, alebo v opačnom poradí, poradie prechodov striedajte, takže sprava doľava a následne zľava doprava, to platí aj smere zhora nadol, zdola nahor
  • Neleštite jednorazovo nikdy príliš veľké plochy, napr. nikdy nie celú kapotu alebo strechu naraz, ideálna plocha je cca. 50 x 50 cm
  • Počas leštenia vždy priebežne kontrolujte stav laku, zotrite zvyšky pasty a pomocou vhodného a riadneho osvetlenia skontrolujte skutočný stav laku po leštení, ideálne po každých 2 prechodoch 
  • Vždy, zdôrazňujeme vždy, začínajte leštenie opatrnejšie na nižších otáčkach, s mäkším kotúčom a s nižšie abrazívnou pastou. Až následne po vyhodnotení postupu pristúpte k zmenám
  • Nie je potrebné otrocky dodržiavať rovnaký postup leštenia na celej karosérii, tam kde je treba pritvrdiť, tak pritvrďte, kde nie, tak tam uberte, dodržiavať prísne a striktne pre každý krok alebo fázu leštenia rovnakú kombináciu postup, pasta, kotúč a následne druhá pasta, druhý kotúč, druhý postup je len plytvaním časom, energiou a materiálom, leštenie je vždy hra na výsledok, tak sa skúste vyhrať
  • Pamätajte, nejestvuje žiadny univerzálny postup leštenia so zaručeným výsledkom, výsledok je vždy predpokladom a očakávaním, popisy vlastností leštiacich pást a kotúčov sú len malým našepkaním, ktoré je vždy potrebné dôkladne zvážiť, nie sú zárukou a ani vám takúto záruku bohužiaľ poskytnúť nevieme (a verte, že by sme veľmi chceli)
  • Pýtajte sa, neostýchajte sa, nájdete nás tu: https://autoefekt.sk/kontakt

Vlastnosti produktu:

Priemer:95 mm