Zvizzer All-Rounder Pad Blue Ultra Hard 90 mm

Penový leštiaci kotúč na lakované diely karosérie vozidiel - veľmi tvrdý.

Čítať viac

Vypredané

Predchádzajúca najnižšia cena: 7,30 .

7,30  s DPH
6,08  bez DPH
Popis produktu
Podrobnosti o produkte

Zvizzer All-Rounder Pad Blue Ultra Hard je veľmi tvrdý penový leštiaci kotúč na lakované diely karosérie vozidiel vhodný na odstraňovanie závažných defektov laku ekvivalentných stopách po brúsením papierom zrnitosti P1500, hlbokých škrabancov a zvetrania laku. Nové leštiace kotúče All-Rounder sú vyvinuté na použitie s orbitálnymi aj rotačnými leštičkami. Kotúče sú vyhotovené z dvoch separátnych vrstiev, kde je leštiaca vrstva tvorená známym vysoko kvalitným penovým materiálom Zvizzer s otvorenou štruktúrou pórov, pričom vnútorná resp. horná vrstva je vyrobená zo špeciálneho typu penového materiálu podobného gumovým materiálom. Táto materiálová skladba je zárukou dokonalého rozloženia prítlaku počas leštenia, skvelého potlačenia vibrácií a rovnako tak účinne zamedzuje nadmernému vsakovaniu leštiacich pást do penového materiálu až po lepiacu stranu kotúča velcro. Centrálny otvor redukuje prehrievanie a tepelné deformácie kotúča počas leštenia. Kónický skosený tvar kotúča významne znižuje torzné namáhanie materiálu pri použití orbitálnych alebo excentrických leštičiek. Všetky kotúče série All-Rounder dosahujú skvelé výsledky pri použití rotačných aj orbitálnych leštičiek, ako napovedá aj ich názov, sú skutočne univerzálnou voľbou pre všetky typy leštičiek, takže odpadá potreba voliť typ kotúčov samostatne pre rotačné alebo orbitálne leštičky. 

Vlastnosti produktu:

  • Dvojvrstvové vyhotovenie na elimináciu vibrácií počas leštenia a rovnomernú distribúciu prítlaku
  • Vysoká odolnosť a dlhá životnosť
  • Vhodný pre orbitálne aj rotačné leštičky
  • Odporúčaný na použitie s vysoko abrazívnymi leštiacimi pastami, napr. Zvizzer PC5000

Naše odporúčania:

  • Pred leštením vždy dôkladne umyte a vyčistite povrch laku, dôrazne odporúčame realizovať chemickú aj mechanickú dekontamináciu povrchu laku pred leštením, čím čistejší je lak, tým je nižšie riziko náhodných a neželaných poškodení laku počas leštenia. Verte, že aj zabudnuté mikro zrnko prachu dokáže napáchať veľké škody
  • Na leštenie vždy používajte len čistý leštiaci kotúč, inak hrozí riziko náhodného a neželaného poškodenia lešteného povrchu laku. Ak kotúč náhodne spadne na zem, patrí do vedra so saponátom.
  • Pred leštením navlhčite povrch leštiaceho kotúča destilovanou alebo demineralizovanou, resp. osmotickou vodou (v núdzi postačí aj obyčajná z vodovodu), postačujú 2 -3 stlačenia bežného rozprašovača, dosiahnete tým nižšiu spotrebu patsy a zníženie opotrebovania leštiacich kotúčov, špeciálne kondicionéry na lešitiace kotúče sú na základe našich skúseností len plytvaním prostriedkov, ak už je to potrebné, tak postačí roztok produktu Optimum No Rinse
  • Počas leštenia nevyvíjate nadmerný prítlak na leštený povrch, leštenie ponechajte na leštičku, pastu a kotúč, vy ste vždy ten vedúci (alebo lepšie povedané len vedúci)
  • Leštenie realizujte plynulými prechodmi bez zastavení leštičky, prechodom je myslený pohyb sprava doľava a zhora nadol, alebo v opačnom poradí, poradie prechodov striedajte, takže sprava doľava a následne zľava doprava, to platí aj smere zhora nadol, zdola nahor
  • Neleštite jednorazovo nikdy príliš veľké plochy, napr. nikdy nie celú kapotu alebo strechu naraz, ideálna plocha je cca. 50 x 50 cm
  • Počas leštenia vždy priebežne kontrolujte stav laku, zotrite zvyšky pasty a pomocou vhodného a riadneho osvetlenia skontrolujte skutočný stav laku po leštení, ideálne po každých 2 prechodoch 
  • Vždy, zdôrazňujeme vždy, začínajte leštenie opatrnejšie na nižších otáčkach, s mäkším kotúčom a s nižšie abrazívnou pastou. Až následne po vyhodnotení postupu pristúpte k zmenám
  • Nie je potrebné otrocky dodržiavať rovnaký postup leštenia na celej karosérii, tam kde je treba pritvrdiť, tak pritvrďte, kde nie, tak tam uberte, dodržiavať prísne a striktne pre každý krok alebo fázu leštenia rovnakú kombináciu postup, pasta, kotúč a následne druhá pasta, druhý kotúč, druhý postup je len plytvaním časom, energiou a materiálom, leštenie je vždy hra na výsledok, tak sa skúste vyhrať
  • Pamätajte, nejestvuje žiadny univerzálny postup leštenia so zaručeným výsledkom, výsledok je vždy predpokladom a očakávaním, popisy vlastností leštiacich pást a kotúčov sú len malým našepkaním, ktoré je vždy potrebné dôkladne zvážiť, nie sú zárukou a ani vám takúto záruku bohužiaľ poskytnúť nevieme (a verte, že by sme veľmi chceli)
  • Pýtajte sa, neostýchajte sa, nájdete nás tu: https://autoefekt.sk/kontakt

Vlastnosti produktu:

Priemer:90 mm