Zoznam produktov značky "MTM Hydro"
Taliansky výrobca príslušenstva pre vysokotlakové čističe.
MTM Hydro je dynamická spoločnosť s dlhou históriou. So svojou produktovou líniou High Pressure Technology už viac ako 30 rokov predstavuje lídra vo vývoji a výrobe komponentov a príslušenstva pre vysokotlakové čističe a autoumyvárne, a to ako na domácom talianskom, tak na aj na medzinárodnom trhu vo viac ako 50 krajinách. Dynamika a firemná filozofia spoločnosti sa pretavili do expanzie v podobe novej produktovej línie s názvom Car WAsh Equipment určenej pre umyvárne s servisy, sa to ako vysávače, čističe rohoží, kompresory a pod.
Spoločnosť sídli v Cherasco, Piedmont, Taliansko, kde prebieha aj samotný vývoj a výroba produktov. Firma kladie maximálny dôraz na kvalitu svojich produkt, čoho svedectvom je, okrem iného, aj certifikát riadenia kvality podľa normy ISO 9001. Špičková kvalita a neustále inovácie produktov spĺňajú požiadavky aj tých najnáročnejších zákazníkov, s dôrazom na vysokú spoľahlivosť a dlhú životnosť produktov.
Overené našimi zákazníkmi
Pozrite si vybrané hodnotenia našich zákazníkov.
Výborný, bezpečný eshop, veľký výber tovaru, rýchle dorucenie. Subjektívne mne osobne chýba len doručovanie do akéhokoľvek nonstop výdajného boxu.
Celkový názor:
Odporucam
Ľuboš Š. 25.04.2024
Sortiment
Celkový názor:
Veľa produktov nie je skladom
Peter K. 24.04.2024
Super
Pavol V. 25.04.2024
Obchod je jednoducho skvelý! Vždy dobré ceny a rýchle dodanie! Krásavci.
Maxim Y. 23.04.2024
Jeden deň som objednala ,a na ďalší mi kuriér priniesol tovar,veľmi rýchlo.
Celkový názor:
Žiadna
Ivana T. 19.04.2024
Chcel by som nechať pozitívny feedback nakoľko som riešil reklamaciu tovaru. Pri doručení objednávky som dostal iný tovar ako som mal, avšak v autoefekt boli veľmi ústretoví a hneď všetko začali riešit. Komunikácia bola veľmi príjemná a náprava bola riešená nasledujúci pracovný deň. Ako ospravedlnenie som dostal darček, čo ma veľmi milo prekvapilo. Určite odporúčam eshop autoefekt, ktorí má široký výber tovaru a a hlavne lepšie ceny ako konkurencia.
Slavomir P. 18.04.2024